leftlogo

في أخر الشهر.. عروض المطاعم على بوكسات وسندوتشات الفرايد تشيكن

A A A
فرايد تشيكن
تناول الفرايد تشيكن

الحق عروض الفرايد تشيكن أخر الشهر من أشهر المطاعم المتواجدة في القاهرة، لتستمتع مع أصدقائك أو عائلتك بسندوتشات ووجبات مختلفة تناسب جميع الأذواق، وتتميز العروض بمكوناتها المختلفة وأسعارها المناسبة خصوصًا في أخر الشهر، تعرف على عروض ثلاثة مطاعم مختلفة واختار ما يناسبك.

Chicken FilA
يقدم تشيكن فيلا عروض مختلفة تناسب لمة الأصدقاء وتُضم تشكيلة متنوعة من سندوتشات تشيكن فيلا المميزة مع البطاطس والبيبسي لتكتمل السعادة، بالإضافة إلى توفير توصيل مجانًا إذا طلبت العرض من الويب سايت الخاص بتشيكن فيلا "http://orderfast.com/chickenfila" ، لنعرض عليك تفاصيل الأربع عروض في السطور القادمة.

عرض "Magical Offer" يتكون من سندوتش واحد إكس لارج من اختيارك من بين سندوتشات (الأوريجينال فيل - هوت رينجز - كاوبوي - جريزلي - فلافيلو)، مع بطاطس مقلية وبيبسي بـ 84.95 جنيه.

عرض "Witcher Offer"عبارة عن 2 سندوتش سينجل إكس لارج من سندوتشات (الأوريجينال فيل - هوت رينجز - كاوبوي - جريزلي - فلافيلو) مع 2 بطاطس مقلية و2بيبسي بـ 164.95 جنيه.

عرض "Monster Offer" يضُم 4 سندوتشات لارج من اختيارك ما بين سندوتشات (الهوت رينجز - الأوريجينال فيل) و1 بطاطس بحجم عائلي مع لتر بيبسي بـ 229.95 جنيه.

عرض "Legendary Offer" مكون من 4 سندوتشات إكس لارج من سندوتشات (الأوريجينال فيل - هوت رينجز - كاوبوي - أمريكان فيل - ميكسيكان فيل) مع و1 بطاطس بحجم عائلي مع لتر بيبسي بـ 319.95 جنيه.

Bazooka
هو واحد من أشهر مطاعم الفرايد تشيكن التى نجحت في الفترة الأخيرة، وتميزت وسط العديد من المطاعم الأخرى، بسبب مذاقه الطيب وقرمشة الدجاج الرائعة في فروعه المنتشرة بين مناطق مختلفة في القاهرة والإسكندرية والساحل الشمالي، ليستقبلك بعرض جديد لا تفوته ساري على الصالة، التيك أواي والدليفري.


عرض وزير السعادة: خصم 50 % على أي 4 سندوتشات سنجل من اختيارك، سواء تشيكن او برجر 170 جرام، ليكون بسعر 149 جنيها بدلًا من 300.


عرض راب السعادة: 4 سندوتش راب تشيكن بسعر 99 جنيها فقط بدلًا من 200.

Heart Attack
إن كنت من محبي المطعم فبالتأكيد تعرف عروضه التي لا تقاوم، ولكن بالإضافة إلى عروض المطعم المميزة في الأيام العادية والوجبات العائلية، إلا أنه في هذه الفترة يقدم مطعم هارت أتاك ثلاثة عروض مميزة تناسب جميع الفئات بأسعار تبدأ من 99 جنيها  لتسري العروض حتى أخر شهر أغسطس.


عروض الـ99 جنيها
أول عروض مطعم هارت أتاك تبدأ بسعر 99 جنيه لتضُم أربعة وجبات مميزة مليئة بالسندوتشات والفرايد تشيكن.
العرض الأول: 3 سندوتش تومي(فرايد تشيكن)، 1 بطاطس مقلية وسط و2 كاتشب.
العرض الثاني: 3 سندوتش لومي(بيف)، بطاطس مقلية وسط و2 كاتشب.
العرض الثالث:  4قطع بروست، 1 كول سلو صغير، 2 عيش و2 كاتشب.
العرض الرابع: 1 راب، 1 جبنة، 1 أرز وسط ، 1 كانز بيبسي و 1 سندوتش تومي.

عروض الـ199 جنيه
العرض الأول: 9 قطع استربس، 1 بطاطس مقلية كبير، 2 كاتشب، 1 أرز كبير، 1 لتر بيبسي و 3 عيش.
العرض الثاني: 6 قطع بروست، 1 بطاطس مقلية حجم عائلى، 1 كول سلو كبير، 2 عيش و1 لتر بيبسي.
العرض الثالث : 2 سندوتش كرانشي، 1 سندوتش كاوبوي، 3 كول سلو صغير، 1 بطاطس مقلية حجم عائلى و3 كاتشب.
العرض الرابع : 4 سندوتش راب، 1 لتر بيبسي، 1 كول سلو كبير و 1 بطاطس مقلية حجم عائلى.
 سندوتشات Chicken FilA
 تناول الفرايد تشيكن من Bazooka
 فرايد تشيكن من heart attack


advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022