leftlogo

Daddy's عمل عروض لا تقاوم السنة دي «هتغرق في سندوتشات البرجر والتشكين»

A A A
people-clinking-glasses-with-beer-and-eating-burge-2021-09-01-01-39-25-utc
Daddy's Burger

في رمضان تكون اللمّة أحلى مع الأقارب والأصدقاء، حيث تخططون لتناول الإفطار المفضل في الخارج، لذا أعلن Daddy's Burger عن عدة عروض لمحبي البرجر.. ويعرض لكم Food Today أهم عروض داديز الجديدة في رمضان، واللطيف واللذيذ أن كل عرض معه المُقبلات والمياه الغازية حتى تشعر بالشبع وتستمتع بأوقاتك في Daddy's. 

عروض رمضان من Daddy's


أول عروض رمضان هو Solo Daddy وهو عبارة عن سندوتش 200 جم من اختيارك من سندوتشات أميركان ستايل، شرومز، سموكري، أو أولد سكول، أو من الـSmashed Burger أو سندوتش بافالو تشيكن أو كلوب تشيكن مع تشيكن فينجرز، وبطاطس ويدجز، وكولسلو ومشروب كولا وحلوى شوكلت رولز، بـ120 جنيه.

 

Daddy's مينساش لمة الصحاب


العرض الثاني هو عرض اللمة، ومنها الـDouble حيث تحصل على 2 ساندوتش مم بيف برجر 150 جرام، أو تشيكن سينجل، مع ناتشوز، وموتزريلا ستيكس، وOnion Rings وصوص جبنة شيدر مع 2 كولا بـ175 جنيه، أما الـ Trio 2 Go فهو 3 سندوتشات من بيف برجر 200 جم وسماش برجر 200 جم وتشيكن بافلو.
والعرض الأكبر في رمضان هو الـDaddy's Box هو 4 سندوتشات من بيف برجر 150جم، وسماش برجر، وتشيكن سنجل، مع تشيكن بوب كورن، ناتشوز، فرايز، بطاطس ويدجز، كول سلو وصوص جبنة شيدر ولتر كولا، هذا العرض بـ320 جنيه، كل عروض رمضان متوفرة طوال الشهر وفي جميع فروع Daddy's. 

جربت إيه من منيو Daddy's الجديد؟

يُقدم Daddy's Burger أكثر من سندوتش جديد يعتمد على فكرة البرجر الـSmashed وهي فرصة رائعة لتجربته من مطبخ "داديز" المُميز، ويُمكنك تجربة سندوتش Special D الذي يتكون من قطعتي برجر، صوص مميز من داديز، مع شرائح الجبنة الشيدر، والبيف بيكون، مايونيز، وأيضًا سندوتش الـPastrami Burger الذي يأتي بقطعتي برجر، صوص داديز، مع شرائح الخيار المخلل، وشرائح الجبنة الإيمينتال، والبسطرمة.

سندوتشات لازم تجربها من الـ Smashed Burger

سندوتش الـ Chili’ D Burger من السندوتشات الرائعة في الـSmadhed Burger بشرائح فلفل الهالبينو والخس والجبن الشيدر، وسندوتش الـCheese Burger مُناسب أكثر لمحبي الجبنة الشيدر، فالسندوتش يحتوي على كل من صوص وجبن الشيدر، بجانب هذه السندوتشات، طعم الباربكيو سيكون أكثر من رائع في السماشد برجر فيُمكنك الاستمتاع بسندوتش الـBBQ Burger لمُحبي طعم صوص الباربكيو المدخن.


Daddy's Burger موجود فين؟

يمكنك أن تجد Daddy's Burger حولك في القاهرة الجديدة، ومدينة نصر، و6 أكتوبر، والدقي.

FB_IMG_1648927924048Solo offer


FB_IMG_1648929475267
Daddy's Box


FB_IMG_1648929565376

Double Daddy's 

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022