مطعم Wrampage بيعمل كل أكلأته فى عيش راب «جرب الفرايد تشيكن الملفوف»

A A A
مطعم Wrampage

أحيانا نبحث عن تجارب أكل مختلفة بعيدًا عن الأطعمة التقليدية المعتادة، فإن كنت من الباحثين عن الاختراعات في الأكل، فنرشح لك مطعم Wrampage في هليوبوليس والذي يُقدم كل أكلاته في عيش راب، كما يستخدم فراخ طازجة بعيدًا عن المُجمدة حتى يصل لأفضل طعم.
يُرشح لك Food Today سندوتشات مختلفة من منيو Wrampage المناسب لخروجة مع أصدقائك وتجربة أكل جديد.. تعالوا نتعرف على المنيو الخاص به.

تاكل إيه من Wrampge؟ ممكن تجرب الوايلد راب 

وايلد راب
سندوتشات Wrampage مُميزة ليس فقط في أنها في عيش راب، بل أيضًا لأن الفراخ المستخدمة كلها طازجة و Organic، ومكونات السندوتش تشعر كأنها طبقات تتذوق كل منها.
وجبة الـSmoky Wrap لمُحبي الطعم المدخن، حيث تستمتع بطعم الفرايد تشيكن المُقرمشة مع شرائح البيف بيكون وصوص الباربكيو، مع صوص الشيدر والخيار المخلل والخس، وبالتأكيد ملفوف في عيش التورتيلا.


سندوتشين طلقة لازم تجرب حاجة منهم

Big Wrap
في Wrampage يوجد أكثر من سندوتش مُميز، لكن الـGrilled Wrap لطيف لمُحبي الدجاج المشوي بدل المقلي، أو إن كنت تتبع نظام دايت وترغب في سندوتش بأقل سُعرات ممكنة، أما الـBig Wrap فيتكون من قطع الفرايد تشيكن وصوص التوت الأزرق، الباربكيو، أصابع موتزريلا، في خبز التورتيلا.


ممكن تجرب إيه من Wrampage؟

Power Wrap
Wrampage يُقدم مُقبلات متنوعة، منها الكرسبي فرايز، وتأتي بالجبنة أيضًا، إلى جانب الـBacon Cheese Fries بصوص الشيدر والبيف بيكون، ويُقدم أيضًا أصابع الموتزريلا، وحلقات البصل، وشيدر بايتس، وWrampage Box وهو وافل فرايز مُغطى بصوص الجبنة الشيدر والفرايد تشيكن، واختيارك من صوصات Wrampage المُتنوعة، منها الشيدر، سموكد مايونيز، رانش، بافلو، تشيلي، مسطردة بالعسل.


عروض Wrampage

عرض التوصيل المجانبي من Wrampage
يُقدم Wrampage اختيارك من أي 2 سندوتش راب، مع 2 بطاطس و1 لتر كوكاكولا بـ190ج فقط، وأيضًا يُقدم عرض Free Delivery لمصر الجديدة ومدينة نصر حتى نهاية شهر مارس.


Wrampage موجود فين؟
مطعم Wrampage موجود في 6 شارع الشيخ محمد المهدي في هليوبوليس.

All rights reserved. food today eg © 2022