leftlogo

استمتع بعروض من Dega's و«بازوكا» و«بلد الغريب».. بتحب الـ«فرايد تشيكن» ولا الجمبري؟

A A A
dega's3
Dega's Burger

سواء كنت تميل للفرايد تشيكن أو السي فود، فأمامك العديد من العروض الرائعة التي يُقدمها لك مطعم "بلد الغريب" المعروف بالجمبري والسي فود، وعروض أخرى من Bazooka الذي اشتهر بالفرايد تشيكن، ومطعم Dega's المعروف أيضًا بالسندوتشات والعروض الخطيرة، واستمتع بالأكلة التي تميل لها أكثر وعروض كل منهم، تعرف على ترشيحاتنا من المنيو واختر ما يناسبك؛ ليكون وجهتك في خروجتك مع أصحابك المرة المقبلة.


بتحب "كدة أوكيه" ولا "مدرسة المشاغبين"؟ اختار مع Dega's

استمتع بسندوتشات Dega's المميزة مع عروض "المسرحيات" التي يُقدمونها، فقط اختر المسرحية التي تُفضلها واطلب العرض من أقرب فرع لك سواء في شيراتون أو المهندسين أو مول "أسوان بلازا" في محافظة أسوان، ويتكون عرض "كدة أوكيه" من سندوتش برجر أو تشيكن مع 3 قطع موتزريلا ستيكس أو هالبينو مع صوص من اختيارك وكولا بـ90 جنيها.

 

أما محبي "مدرسة المشاغبين"، فالعرض يتكون من 4 سندوتشات سوبر ديجاز مع 2 بطاطس فاميلي ولتر كولا لتستمتع أنت وأصحابك بسعر 250 جنيه، ويتكون عرض "سك على بناتك" من 4 سندوتش تشيكن أو برجر مع 4 قطع برجر و1 بطاطس فاميلي و1 كول سلو فاميلي أيضًا ولتر كولا، بـ300 جنيه، أما عرض العائلة الكبيرة فستجد اسمه المتزوجون، ويتكون من 10 قطع فراخ مع 10 قطع ستربس و10 خبز، ويأتي لك مع 2 بطاطس فاميلي و2 كلو سلو فاميلي و10 قطع موتزريلا ستيكس ولتر كولا بـ610 جنيه.

عرض Lobster لعشاق الجمبري من "بلد الغريب"

مطعم "بلد الغريب" لديه أكثر من فرع يمكنك أن تجده في أماكن ومناطق مختلفة، في مدينة نصر وشيراتون والتجمع الخامس والمقطم والدقي و6 أكتوبر والهرم والمعادي والشروق، ويُقدم "بلد الغريب" عرض The Shrimp الذي يتكون من ساندوتش "بيج زنجر" مع ساندوتش بيج شريمب سموكد وسط و1 بطاطس و1 كولا بـ111 جنيه.

 

ويكفي عرض الـ Lobster شخصين ويتكون من ساندوتش تركي فيش مع بيج زنجز و2 فرايد ريزو و2 بطاطس و2 كولا بـ222 جنيه، ولو ساندوتش واحد لك غير كافي فاطلب عرض The Whale وهو عبارة عن 2 ساندوتش بيج زنجر مع 2 ساندوتش فياجرا و2 بطاطس ولتر كولا، أما عرض الـ Octopus فهو يكفي أكيلة السي فود حقًا، عبارة عن 2 ساندوتش بيج زنجر وسط، ساندوتش بيج شريمب سموكد، ساندوتش تركي فيش، 2 شوربة سي فود، 2 فرايد ريزو، و2 هالبينو تشيز فرايز ولتر كولا بـ444 فقط.


بوكسات السعادة لسة مكملة في Bazooka وعروض الطلقة

لا يُمكنك مقاومة الفراخ المقرمشة من مطعم "بازوكا" والمتبلة بتتبيلة خاصة رائعة لديهم، فهو مشهور بالعروض القوية التي يُقدمها دائمًا، فتعرف على العروض الموجودة حاليًا والمتاحة في المطعم أو ديليفري، والتي يمكنك الاستفادة منها من خلال الموقع الإلكتروني الخاص بهم.
بوكس السعادة 1: 2 ساندوتش سنجل و2 ساندوتش طلقة و2 فرايز لارج ولتر كولا بسعر 215 جنيه.
بوكس السعادة 2: 2 ساندوتش سنجل و4 قطع دجاج و2 بطاطس (ظرف) و1 لتر كولا بـ 220 جنيه.
بوكس السعادة 3: 8 قطع دجاج و2 أرز صغير و1 كلو سلو كبير و1 لتر كولا و4 خبز بـ 235 جنيه.
بوكس السعادة 4: 6 قطع دجاج و6 قطع استربس و2 أرز صغير و1 سلو كبير و1 لتر كولا و4 خبز بـ 239 جنيه.
بوكس السيطرة دابل: 4 ساندوتش دبل تشيكن او برجر و2 فرايز كبير ولتر كولا بـ 340 جنيه.
بوكس السيطرة سنجل: 4 ساندوتش سنجل تشيكن او1 برجر و2 فرايز كبير ولتر كولا بـ 260 جنيه.
عرض الطلقة: عبارة عن 2 تشيكن (باربكيو أو تركى) أو 2 برجر (باربيكو أو بازوكا) مع لتر كولا و1 كول سلو كبير و1 بطاطس كبير بـ 250 جنيه.

bld
عرض بلد الغريب

bld2
عرض بلد الغريب

bazooka
عرض الطلقة من بازوكا

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022