leftlogo

عروض Daddy’s Burger هتلاقي فيها كل اللي بتحبه وشير بوكس للصحاب

A A A
تناول Daddy’s burger
تناول سندوتشات Daddy’s burger

عروض مطعم "Daddy’s Burger" بفروعه العديدة حول مصر لا تتوقف، والذي يعتبر واحدا من أشهر مطاعم البرجر بمصر، وعشاق سندوتشات البرجر والفرايد تشيكن اعتادوا على هذه العروض منه، لنقدم لك أحدث عروض "داديز برجر" ونشرحها لك بالتفصيل في السطور القادمة، لتستمتع مع أصدقائك بسندوتشات برجر مختلفة غارقة بالجبن والصوصات المتنوعة، كما يتيح المطعم فرصة طلب برطمان مليء بالجبنة السايحة لتضيفه على أي نوع من سندوتشات داديز المختلفة.


عروضDaddy’s Burger الجديدة


محبو وعشاق "داديز برجر" قد اعتادوا على عروض المطعم المميزة من حين إلى أخر، ليقدم لك المطعم أخر عروضه في 4 وجبات مناسبة لأعداد الصحاب المُختلفة.


العرض الأول "Solo Daddy" يتكون من سندوتش بأختيارك من سموكري، اولد سكول أوشرومز، مع بطاطس مقليةوكانز بسعر 85 جنيه.


العرض الثاني "Double Smash Daddy" مكون من 2 سندوتش سماش دبل باختيارك من تشيلي دي أوتشيز برجر،وتيكساس فرايز مع 2 كانز بسعر 200 جنيه.
العرض الثالث "Crunchy box" عبارة عن 2 سندوتش تشيكن من اختيارك من بافلوتشيكن، سيراتشا، أو فاير بيرد، بالإضافة إلىاكسبلوشن فرايز، مع 2 كانز بسعر 200 جنيه.


العرض الرابع "Sharing Box" المكون من 4سندوتش من اختيارك من بين شرومز، سموكري، بافلوتشيكنأو اولد سكول، بالإضافة إلىكرانشي بيكون فرايز كبيرة مع لتر كولا بسعر 320 جنيه. 

سندوتشات الـ Smashed Burger


يُقدم Daddy's Burger أكثر من سندوتش جديد يعتمد على فكرة البرجر الـ Smashed لتكون فرصة رائعة لتجربته من مطبخ "داديز" المُميز، حيث يُمكنك تجربة سندوتش Special D الذي يتكون من قطعتين برجر، وصوص مميز من داديز، مع شرائح الجبنة الشيدر، والبيف بيكون، مايونيز.

سندوتشات تانية من Daddy’s burger


أما سندوتش الـ Chili’ D Burger فهو من السندوتشات الرائعة في الـ Smashed Burger بشرائح فلفل الهالبينو والخس والجبن الشيدر، وسندوتش الـ Cheese Burger مُناسب أكثر لمحبي الجبنة الشيدر، فالسندوتش يحتوي على كل من صوص وجبن الشيدر، بجانب هذه السندوتشات، أمام طعم الباربكيو فهو أكثر من رائع في السماشد برجر، حيث يُمكنك الاستمتاع بسندوتش الـ BBQ Burger لمُحبي طعم صوص الباربكيو المدخن.

ممكن تاكل ايه تاني من Daddy’s burger


لا ينبغي أن تزور Daddy's دون أن تسأل عن tortilla chicken popcorn، وهي عبارة عن قطع من الفراخ المقلية مع شرائح البيكون والخس، وكل هذا يُغلفه عيش التورتيلا، فهو اختراع لا يفُوتك، لتستمتع بكل ذلك في فروع المطعم في Meraki mall بمصر الجديدة، الدقي، المعادي، مدينة نصر،  الشيخ زايد، التجمع الخامس، داندي مول، العبور، مدينتي وفي الإسماعيلية.
سندوتشات Daddy’s burger سندوتشات Daddy’s burger
الشير بوكس من Daddy’s burger الشير بوكس من Daddy’s burger
Daddy’s burger من عروض Daddy’s burger الجديدة
تناول سندوتشات Daddy’s burger
تناول سندوتشات Daddy’s burger


advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022