leftlogo

في أخر الشهر.. لو نفسك في سندوتشات مختلفة اعرف عروض المطاعم

A A A
group-of-friends-outdoors-wearing-coats-and-scarve-2021-12-14-21-50-09-utc
تناول الطعام

عروض المطاعم المختلفة بتحلى في أخر الشهر، فيمكنك الاستمتاع بسندوتشات وأكلات لذيذة متنوع مع أصدقائك بأسعار مخفضة، ولكي لا تحتار بين المطاعم، فريق "Food Today" يُقدم لك بعض عروض المطاعم الممميزة على السندوتشات المختلفة من الدجاج والسي فود والبرجر، لتستمتع مع أصدقائك بالعرض المناسب لكم.

Smiley's Grill


السندوتشات من أحلى وأسرع الأكلات التي يمكنك الاستمتاع بها في ي خروجة مع أصدقائك، ولكن عندما تجد هذه السندوتشات بعروض مميزة فالأمر يصبح أحلى وأحلى، وفي مطعم "سمايلز" ستجد اختيارات مختلفة لسندوتشات البرجر والفرايد تشيكن والسي فود أيضًا، بعروض متعددة تناسب أي عدد من شلة الأصدقاء.


فيمكنكم طلب عرض " Chick-in-Bundle" المكون من 4 سندوتشات من اختيارك من قائمة تشيك إن بان (أولد سكول،  تشيز، بافلو) مع 2 بطاطس وسط و950 مل كوكاكولا بسع 240 جنيه فقط بدلًا من 340 جنيه.

أو الحصول على وجبة كاملة مقابل 110 جنيه فقط عند زيارة مطعم  Smiley's Grill، فستحصل على 2 سندوتش "بكيني هوت دوج" مع 2 بطاطس، 2 كول سلو و2 كوكاكولا.


بلد الغريب


بعروض على السندوتشات تبدأ بـ 70 جنيها على سندوتش الجمبري بالصوصات والإضافات المختلفة، وعروض على وجبات الجمبري بتبدأ من 130جنيه، ستجد كل ما تتمناه سواء سندوتشات أو وجبات تكفي فرد أو مجموعة أصدقاء في مطعم "بلد الغريب"، لتستمتع بأكلة جمبري مميزة تحتاج أكيل سي فود، وتسري العروض على طلبات صالة المطعم والتيك أواي والدليفري.

عرض الباور: 1ساندوتش بيج زنجر وسط، 1 ساندوتش شريمب سموكد تيستى وسط، 1 بطاطس و1 كولا صغير بـ 145 جنيه.

عرض التربو: 2 ساندوتش بيج زنجر وسط، 2 ساندوتش شريمب سموكد تيستى وسط، 2 بطاطس و1 كولا لتر بـ 280 جنيها.

عرض الطلقة: طبق جمبرى زبدة وليمون أو الشيش شريمب حسب اختيارك مع 1 هالبينو تشيز فرايز بـ 130 جنيه.

عرض الفولت العالي: طبق من الوجبات المقلية (جمبرى بانية أو مكس فرايد) مع 1 شوربة بلد الغريب حجم وسط بـ 190 جنيه.

كرم الشام


استطاع مطعم "كرم الشام" النجاح والانتشار سريعًا بالعديد من الفروع بالإسكندرية ثم الوصول إلى أراضي القاهرة والجيزة، ليغزو شوارع محافظات مصر بسندوتشات ووجبات مميزة من الأصناف المتنوعة الذي تميز بها مطعم كرم الشام، كل ذلك بجانب عروض مميزة للأصدقاء التي سنعرضها عليك.

عرض "شير العيلة": 4 سندوتشات شاورما كبير و4 فتة شاورما ميني و بطاطس مقلية و كولا لتر بسعر 19 جنيه بدلًا من 262 جنيه.

عرض "شير التوفير " 4 سندوتشات سوبريم تشيزي كريسبي اكس لارج، و4 فتة ميني و باكيت بطاطس مقلية وكولا بسعر 190 جنيه بدلًا من 242 جنيها.

عرض "شير الشلة": ماريا شاورما فراخ موتزريلا، وسوبريم تشيزي كريسبي xxl وسندوتش شاورما فراخ كبير مع 2 فتة شاورما ميني و بطاطس مقلية وكولا بسعر 155 جنيه بدلًا من 185 جنيها.

عرض "شير الصحاب" 2 ماريا شاورما فراخ موتزريلا، و2 فتة شاورما ميني و بطاطس مقلية وكولا لتر بسعر 145 جنيه بدلًا من 165 جنيها.
 تناول سندوتشات Smiley's Grill
 من سندوتشات بلد الغريب
 بوكسات سندوتشات كرم الشام


advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022