leftlogo

لو هتفطر في الشغل أو مع صحابك يبقى برجر.. اعرف ترشيحاتنا مع عروض مبتخلصش

A A A
مطاعم البرجر
مطاعم برجر
إذا كنت في العمل أو مع أصدقائك واقترب ميعاد الإفطار فعليك أن تطلب فطارًا سريعًا يأتي لك بسندوتشات البرجر والفرايد تشيكن، وربما تكون لديك الرغبة في الخروج مع أصحابك والإفطار معهم، فيُمكنك أن تتعرف على ترشيحاتنا أيضًا وتستمتع بفطارك مع من تحب، حيث يُرشح لك Food Today مطعم Cloud Burger وThe Burger Factory مع عروضهم الرمضانية واختيارات من المنيو الخاص بهم.

تفطر إيه من Cloud Burger ؟

يُقدم Cloud Burger عروض مختلفة على سندوتشات البرجر والفرايد تشيكن يُمكنك الاستمتاع بها، بداية من العروض الفردية مثل الكومبو وهو ساندوتش من اختيارك بين (كلاسيك برجر - ماز ستيك تشيكن - باف تشيكن سنجل - سموكد تشيكن) + بطاطس + بيبسي بـ 65 جنيه، كما يقدم المطعم عددا من العروض وهي:

 

عرض المولوتوف: برجر + بطاطس + بيبسي بـ 60 جنيه.

عرض المدفع: 2 ساندوتش من اختيارك بين + بطاطس كبير + 2 بيبسي كان + وجبة أطفال بـ 150 جنيه.

عرض اللمة: 4 ساندوتشات من اختيارك + بطاطس كبير + لتر بيبسي + 2 صوص +كول سلو + وجبة أطفال بـ 250 جنيه.

بوكس الشغل 1: 4 ساندوتشات من اختيارك + 4 بطاطس + 4 بيبسي بـ 240 جنيه.
بوكس الشغل 2: وهو عبارة 8 ساندوتشات من اختيارك + 8 بطاطس + 8 بيبسي بـ 450 جنيه.

تاكل إيه في The Burger Factory؟

إن كنت تُفضل السماش برجر، الفرايد تشيكن، الهوت دوج، فستجد ما تُريد من كل ذلك في The Burger Factory، وفي السماش برجر نُرشح لك الـ Chili N Spicy لمُحبي طعم التشيلي الحار، والـ Cow Boy بصوص الباربكيو والبيف بيكون ليُعطي مذاق رائع لمُحبي الطعم المدخن.

 

سندوتش الـ Shrooms يتكون من برجر ومشروم وخس وصوص المايو، ولو كنت من مُحبي الجبنة السويسرية والبيف بيكون فيُمكنك أن تطلب سندوتش FrenchmanK، من سندوتشات الأكيلة في Burger Factory الفواكلانو فهو بيف برجر 225 جرام مع الجبنة والخس وصوص مايو حار والـ Huli Huli يتكون من شرائح أناناس مشوية، هالبينو، بيف بيكون، صوص الباربكيو، وشيدر.

عرض الـ4x4 

واحتفالًا بافتتاح فرع جديد في الشيخ زايد في منطقة الندى Trucks، يقدم مطعم The Burger Factory عرض جديد في كل الفروع وهو 4 سندوتشات سماش برجر او صدور دجاج "ما عدا الفولكانو" مع 2 بطاطس مقلية و أونيون رنجز و لتر بيبسي بـ259 جنيه بالإضافة لشنطة رحلات او صيف هدية.

تطلب إيه من Burger Factory غير البرجر؟

سندوتشات الفرايد تشيكن متنوعة بين الـ Chicks والـ Hot Chicks لمُحبي الطعم الحار، والـ Kansas الذي يتكون من فرايد تيشكن مع BBQ وهالبينو، لديهم أيضًا سندوتش تشيكن برجر ولو كنت تبحث عن اختيار صحي أكثر فسندوتش Grilled Chicken يُناسبك.

 

بالإضافة إلى الاختيارات النباية في The Burger Factory وهي عبارة عن برجر المشروم بالبصل المكرمل وصوص الباربكيو والخس والطماطم والشيدر، ويُمكنك إضافة حلقات بصل أو مشروم مقلي له، بجانب اختيارات مختلفة للصوصات.

 

وبما أن الفطار لا يكتمل إلا بعصير أو مشروب معه، لذلك يُمكنك أن تطلب ميلك شيك فانيليا، شوكولاتة، موكا، مانجو، فراولة، راسبيري، أوريو مع سندوتشاتك، أو آيس كريم بالفانيليا أو الشوكولاتة أو المانجو أو الراسبيري، بجانب المشروبات الغازية، وعصائر فريش منها الليمون بالنعناع والبرتقال والمانجو والفراولة.

FB_IMG_1650807834850عرض المدفع من Cloud Burger

FB_IMG_1650807832895عرض اللمة من Cloud Burger

FB_IMG_16508077385724x4 meal- Burger Factory 
advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022