leftlogo

عرض مخصوص للعيلة بسندوتشات وتيشرت هدية من Bun n bun

A A A
عروض العيلة من Bun n bun
عروض العيلة من Bun n bun

عروض تجمع العائلة على سفرة واحدة للاستمتاع بسندوتشات برجر وفرايد تشيكن لا تقاوم في عروض الـFamily Bun، التي توفر لكل شخص في العائلة سندوتش مناسب له على مزاجه، وكمان إمكانية اختيار مكونات السندوتش من أول مرحلة لأخرها ليضمن لك Bun n bun تجربة مثالية مناسبة لك بالمللي.


عرض الـFamily Bun


في عرض مخصوص للعائلة من Bun n bun يمكنك الاستمتاع بـ2 ساندوتش دابل من تكوينك بيف أو تشيكن، 2 ساندوتش اوريجينال سينجل بيف أو تشيكن، 1 تشيكن بوبس، 1 شيدر بايتس، 2 بطاطس مقلية وسط، ولتر كولا، بالإضافة إلى بان كيك، كل ذلك بسعر 449 جنيه.


ومع الاستمتاع بتناول السندوتشات اللذيذة من العرض، يقدم Bun n bun مفاجأة أخرى أيضاً، وهي "T-shirt" هدية مع كل أوردر للعرض من مجموعة تيشرتات العيلة المقدمة من Bun n bun، ليسري هذا العرض على طلبات الصالة، الدليفري والتيك أواي بداية من يوم 20 سبتمبر حتى 1 نوفمبر.

اعمل سندوتشك بنفسك


Create Your Happiness هو شعار المطعم لأنك ببساطة تختار مكونات الساندوتش بنفسك، والخطوة الأولى هو اختيار قطع اللحم، قطعة أو اثنين أو ثلاثة، الخطوة الثانية هي اختيار الصوصات ولديهم أكثر من 6 أنواع صوصات مختلفة "الرانش- الباربكيو - هاني مسترد - سبايسي أو تشيز صوص" والخطوة الثالثة لاكتمال ساندوتش سعادتك هو الإضافات وتتكون من "مشروم - بيكون - تركي مدخن - أصابع الموتزاريلا- بيبروني وبيف حار".

تاكل إيه مع البرجر 


لا نستطيع إنكار حبنا جميعًا لأطباق المقبلات وقد نقضي وقتا في اختيارها أطول من وقت اختيار الساندوتش نفسه، لذا تتميز المقبلات في Bun N Bun أنها شهية وتحضر في دقائق وأشكالها ملفتة ومميزة قد تشجعك على تجربتها من شكلها.
 

ويمكنك في المطعم طلب Chicken Pops وهي عبارة عن قطع الفراخ المقلية في شكل كرات وتقدم في كوب مع صوص من اختيارك أو يمكنك طلب Potato Pops وهي عبارة عن بطاطس في شكل كرات مع صوص من اختيارك وأيضًا يقدم المطعم Cheddar Bites وهي جبن شيدر مقلية مع صوص من اختيارك.


اختيارات تانية


وإذا كنت لا تفضل الأحجام الكبيرة أو المبالغ فيها، يقدم المطعم ساندوتش Smash burger مع الجبن والذي يتميز بطعمه البسيط والمميز في نفس الوقت، أما إن كنت مجموعة من أصدقائك ومن بينهم أشخاص تفضل الدجاج عن اللحم فستجد سندوتشات Fried Chicken أيضاً، فيمكنك طلب فرايد تشيكن مع الجبن وهو يناسب أكثر الأشخاص الكلاسيكية والبسيطة.  

فروع Bun n bun


شيراتون :3 شارع البحر, المنطقه التانيه مصر للتعمير.
سيتي سنتر ألماظة: بداخل الـFood Court.

عرض العائلة في Bun n bun عرض العائلة في Bun n bun
Bun n bun تناول سندوتشات Bun n bun
البرجر في Bun n bun البرجر في Bun n bun
290764766_181899904217963_7114087496800178081_n
 سندوتشات البرجر في Bun n bun

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022