leftlogo

عروض جديدة من Buffalo Burger مينفعش تفوتك.. أعرف العروض واختار سندوتشك

A A A
تناول سندوتشات بافلو برجر
تناول سندوتشات بافلو برجر

يتميز مطعم بافلو برجر بتوفير عروض مميزة من فترة إلى أخرى، ليتيح لك فرصة تناول ألذ سندوتشات البرجر بالصوصات والإضافات المختلفة من منيو متنوع مليء بسندوتشات البرجر مع أصدقائك، كما يعتبر من المطاعم المنتشرة داخل القاهرة بشكل كبير وليس القاهرة فقط بل في كل المحافظات والمدن الساحلية، فريق "Food Today" يقدم لك أحدث عروض بافلو برجر والسندوتشات المميزة هناك.

عرض Buffalo Burger الجديد


يُقدم لك Buffalo Burger عروض جديدة لا تقاوم تحت اسم "Bold Combo "، فيمكنك الآن الاستمتاع بسندوتشات البرجر بسعر 69.90 جنيه فقط بدلًا من 130 جنيه، من خلال طلب العرض عن طريق الويب سايت الخاص ببافلو برجر.

 

ويضُم العرض سندوتش 200 جرام من اختيارك بين سندوتشات (اولد سكول، تشاربرويلد باربيكيو، جرانچي، تشولوز) بالإضافى إلى بطاطس مقلية وكوكاكولا، والعرض سارى من خلال ويب سايت بافلو برجر فقط وغير سارى على الطلب من خلال الهوت لاين أو داخل الفروع.


أهم سندوتشات ووجبات Buffalo Burger


 تتنوع سندوتشات البرجر في المطعم لتشمل أغلب الإضافات المختلفة، ومن أكثر السندوتشات طلبًا في المطعم هو سندوتش " Bacon Mushroom Jack" المكون من شريحة برجر من اللحم البقري مع بيكون ومشروم سوتيه طازج وجبن شيدر ومايونيز كريمي وشريحة برجر لحم بقري صافي.

 

أما للعروض عليك اختيار وجبة "King Mo" المناسبة لأكيلة البرجر وهي عبارة عن 2 سندوتش 200 جرام من اختيارك مع 2 بطاطس و2 بيبسي.

تاكل إيه تاني من Buffalo Burger


بجانب اختراع الباميه الكريسبي، يقدم بافلو برجر العديد من الاختراعات فيما يتعلق بالبطاطس، سواء كنت تُحب بافالو برجر أو لا، فلا يُمكنك مُقاومة البطاطس الخاصة به، سواء الفرينش فرايز، أو البطاطس الكيرلي.

 

أما الـCheesy Fries فهي بطاطس بالجبن وصوص الثاوزند آيلاند، وأيضًا الـBaccon Fries رائعة للغاية بشرائح رفيعة من البيف بيكون المدخن.

سندوتشات أخرى من Buffalo Burger


مع منيو كبير متنوع بين سندوتشات البرجر المختلفة تصعب عملية الاختيار، ولكن فريق "Food Today" ينصحك بتجربة سندوتش الـ Old School لكل محبي الأكسترا صوص باربكيو، هذا السندوتش صنع خصيصًا لكم وهو عبارة عن قطعة لحم مشوي مغطاة بالبصل الحلو، مع صوص باربيكيو وجبن شيدر مع صوص Charbroiled المكون من زبد مشوي مع الثوم والبهارات المجففة.

أما لعشاق الهلابينو والمذاق الحار، فبالتأكيد عليكم طلب سندوتش Cholo's المكون من شريحة اللحم المشوي مع مخلل شرائح هلابينوو، وصوص البافلو وجبنة شيدر.
سندوتشات من بافلو برجر سندوتشات من بافلو برجر
من عروض بافلو برجر من عروض بافلو برجر
من عروض بافلو برجر س من عروض بافلو برجر
برجر سندوتشات البرجر من بافلو برجر


advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022