leftlogo

«بيعملوا سوشي وستيك وأكل نباتي».. في JOIA هتلاقي اللي نفسك فيه

A A A
joia5
JOIA

في مكان واحد ستحصل على أشهى أطباق الستيك والسوشي وتختار حسب رغبتك، في  JOIA Steak & Sushi يُمكنك الاستمتاع بأكلتك من اللحوم أو السوشي الذي يُقدم بأكثر من طريقة.


تعرف على ترشيحات Food Today من مطعم JOIA حيث يُمكنك قضاء وقت لطيف مع تجربة أكل مختلفة.


تاكل إيه في JOIA ؟ هنقولك تبدأ بإيه

في JOIA ممكن تبدأ أكلتك بشوربة مشروم أو شوربة فراخ بالكريمة، مع مُقبلات خفيفة من أصابع الفراخ أو ال الكاليماري المقلي، أو سلطة سيزر أو سلمون مُدخن حسب رغبتك.


إذا كنت من مُحبي الباستا فالـ Fettuccini Alfredo أكثر من رائعة والمُميز فيها إنك تقدر تطلبها بالجمبري أو الفراخ وليس الفراخ فقط، ولو كنت نباتي تقدر تطلب باستا أربياتا بالصوص الأحمر والتشيلي.

لو ليك في البرجر.. جربه بـ3 طرق في JOIA

لو تحب البرجر فهى فرصة لطيفة أن تجرب البرجر الذي تعشقه في JOIA، خصوصًا إنه يُقدم بـ3 طرق مختلفة، من البيف والفرايد تشيكن، والجمبري الكريسبي.


وكل سندوتش له مميزاته سواء في الصوصات أو طعم البروتين الموجود فيه، المكان رائع لمُحبي البرجر خصوصًا لو أضفت مع السندوتش ما تحب من المُقبلات والبطاطس.

نروح على المطبخ الآسيوي في JOIA

بجانب كل الأكلات السابقة يوجد مطبخ آسيوي في JOIA تستطيع منه أن تتناول أشهى الأكلات الآسيوية التي تحبها، بداية من شوربة السي فود السبايسي بالجمبري والكاليماري والأخطبوط والكابوريا، أو الـThai Soup من المطبخ التايلاندي.
بعض السلطات المُميزة أيضًا سلطة التونة أو السالمون بصوص التارتار، أو سلطة الجمبري والأفوكادو والكابوريا.

السوشي في JOIA هيخطف قلبك

السوشي له أنواع وطرقا مختلفة في JOIA، منها الـSashimi والـUramaki والـHoso والـ Nigiri، ستجد في كل نوع تقريبًا التونة والأخطبوط والجمبري والكابوريا والسالمون، مع أنواع وميكسات مُميزة في كل نوع.


إذا كنت تحب الـSashimi Sushi فيُمكنك أن تحصل عى قطع السلمون أو الأخطبوط من JOIA وتستمتع بتجربة أكل آسيوية رائعة للغاية.
كما يُمكنك تناول الـHot Sashimi الذي يأتي لك بقطع السالمون والتونة والكابوريا والجمبري مع الكافيار وسبيشيال صوص لهم.

لو ليك في الـFried Rolls جرب الـ3 دول

الـ Fried Sushi Rolls لها مذاق مختلف وإذا كانت مُحضرة في JOIA فتأكد أنها على أفضل نحو، يُمكنك الاستمتاع بـRed Dragon وهى رول مقليّة محشوة جبن وكابوريا وصوص تشيلي وتونة سبايسي مع فلفل التشيلي، أما الـ Hot Leamon فهى لمُحبي السالمون والجمبري وجبن مع صوص المايو وحلقات البصل وصوص الـYozu.


joia
Appetizers Mix Grill


joia4
JOIA Restaurant


joia3
Sushi

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022