leftlogo

"ديشة" للأكيلة بس.. طاسات سجق وكبدة وجرب الحواوشي والأكل الحرش

A A A
الحوةاوشي
ديشة للأكيلة بس

إذا كنت من عشاق" الأكل المصري الحرش" وتبحث عن مكان يقدم أكل "مصري حرش" بطعم لذيذ وشهي Food Today يرشح لك مطعم ديشه هو أحد المطاعم المتخصصة في الأكل المصري الأصيل "الحرش" تم افتتاح فرع جديد له في منطقة الحصري يوم الخميس الماضي وكان افتتاح ضخم وقام "ديشة " بتوزيع 1000 سندوتش مجانا على كل من حضر الافتتاح، كما قدم خصومات وعروض قوية على جميع أصناف المنيو، ويبدو أن سكان أكتوبر محظوظين للغاية بوجود مطعم "ديشة" في وسط المدينة ليكون المكان المفضل لكل الأكيلة.


المطعم لديهم في المنيو 


 من أحلى ما في المنيو ستجد أطباق الجريل وطبق الخلاصة مكوناته كبده وسجق وكفتة ولحمة طبق الخلاصة هو اسم علي مسمي وحواوشي "طري و مقرمش" في نفس الوقت وأنواع كثيرة من المكرونات (مكرونة ديشا السادة، مكرونة كبده، مكرونة بالسجق، مكرونة كفتة ) وأنواع كثيرة من السلطات وأطباق مقبلات شهيه ،المطعم مناسب جدا لخروجه الاصدقاء و العيله.

الكبدة خطيرة


ويقدم فيها أصناف مختلفة من اللحم أو الفراخ ومنها كبدة إسكندرانى، كبدة بقري متشوحة بدبس رمان، سجق إسكندرانى، سجق بدبس الرمان، فراخ كرسبى رانش، فراخ مشوية مكسيكى بالجبنة السايحة، كباب خلة بالبصل وش جبنة، شرائح اللحم مع البصل المسكر والمشروم.

أسعار مميزة 


الاسعار عند ديشه مميزه خياليه مقارنه بالاحجام و المكونات السندوشات لديهم تبدأ من 35 جنيه والعرض بمناسبة الافتتاح خصم 50% علي كل المنيو.

الفروع 


فروع مطعم ديشه نجده في شارع البنوك، التجمع الخامس أمام قدام ارينا مول.
6 أكتوبر الحصرى, مجمع ماجده ، مول فوود هاب ، بجوار تسيباس.
سجق وكفتة
سجق وكفتة

الاكل الحرش
الاكل الحرش في ديشة

الحواوشي

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022