leftlogo

نفسك في فرايد تشيكين؟.. لو من سكان زايد اختارنا لك section f و Hangover

A A A
مطاعم فرايد تشيكين
مطاعم فرايد تشيكين في زايد
عشاق ومحبي الفرايد تشيكين اين أنتم ؟ خاصة من هم من سكان الشيخ زايد وضواحيها فأنتم بالفعل محظوظون بتجربة أحلى وجبات فرايد تشيكين مقرمشة ولذيذة ، اختارنا لكم من قائمتنا ترشيحات لأفضل مطعمين فرايد تشيكين في زايد يقدمان منيو كامل من الوجبات والسندوتشات الفرايد تشيكين مع البطاطس الهشة.

فرايد تشيكن طازة ومقرمشة في Section F 


الفراخ في Section F طازجة غير مُجمدة وهذا ما يُميزه، لأنك تضمن أنها نظيفة وفريش يوميًا، ويُقدم المطعم العديد من الـ Boxes الرائعة منها "سيكشن أف بوكس" ويتكون من قطع فراخ بوب كورن مقرمشة 300 جرام مع بطاطس وصوص الجبن، لمُحبي الستربس وجبة تشيكن ستربس بوكس تتكون من من 4 قطع استربس مع بطاطس وكلو سلو وعيش التورتيلا، ويُمكنك أن تطلب الوجبة بـ8 قطع أيضًا، واستمتع بطعم التشيلي فرايز حيث البطاطس مع صوص الشيلي باللحم المفروم وفلفل الهلابينو وتشيز صوص ودريسنج من صوص الرانش.

هنقولك على 3 سندوتشات تجربهم

سندوتش "سيكشن أف" تجربة كلاسيكية للفرايد تشيكن مع صوص الجبن والخضروات، أما الـ Adu فهو فرايد تشيكن مع شرائح جبن أمريكي وكول سلو، والـ RJ لمُحبي الطعم الحار بصوص البافلو الحار والفلفل الهلابينو مع الدجاج المقرمش.
إذاكنت من مُحبي الدوريتوس فاستمتع بسندوتش مكسيكو من المطعم بميكس من فرايد تشيكن والدوريتوس، أما الـ Papou فمُناسب لمحبي الطعم المدخن فهو يحتوي على شرائح بيف بيكون سموكد.

Hangover fried chicken


إذا أردت الاستمتاع بالفرايد تشيكين المقرمشة اللذيذة عليك تجربة وجبات الدجاج من Hangover fried chicken المطعم موجود في الشيخ زايد أمام الجامعة الكندية ويقدم المطعم عروض كثيرة منها عرض للاكيلة وبوكس الشلة وسندوتشات فرايد تشيكين حار وعادي مع الصوص والخس ولا أروع من ذلك، مع البطاطس الغارقة في الجبنة ومشروبات غازية من اختيارك ، فإذا كنت بالفعل ترغب في الاستمتاع بطعم أصلي للفرايد تشيكين عليك بتجربة Hangover fried chicken.
FB_IMG_1667648401292
فرايد تشيكين مقرمشة

FB_IMG_1667647761767
قطع دجاج مع البطاطس 

FB_IMG_1667648395900
advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022