leftlogo

هتاكل كل اللي نفسك فيه بأسعار زمان على أبليكيشن لاكي.. اطلب وارتاح

A A A
cooked-pizza-2022-02-02-05-07-35-utc (1)
Pizza

عروض كل يوم على أبليكيشن لاكي، دلوقتي ممكن تطلب من أي مطعم بتحبه بخصومات كبيرة، هذا هو الشعار الذي يعتمد عليه ابليكيشن لاكي في جميع عروضه والحقيقة أنه لم يخيب ظنك قط، فإذا كنت محتار ماذا على الغداء اليوم، يمكنك الاستمتاع بعروض من لاكي على معظم مطاعم الوجبات السريعة. 


عرض بيتزا هت 

Pizza Hut من أشهر مطاعم البيتزا في مصر، بعروض مختلفة وبأطعمة مختلفة، والحقيقة أنه من ضمن المطاعم التي ستكتشف بالتجربة أن المنيو لديها ملئ باختيارات أفضل من البيتزا التي يقدمونها هناك والعرض الموجود على لاكي عبارة عن 2 بيتزا صغير أي طعم تحبه ماعدا السي فود والتشيز مع ليتر بيبسي بـ 70 جنيهًا بدلًا من 180 جنيهًا.


عرض KFC

أشهر الوجبات السريعة هي الفرايد تشيكن وKFC واحد من رواد الفرايد تشيكن في مصر والعالم، العرض على لاكي عبارة عن وجبة من 2 قطع دجاج مع ساندوتش زينجر وكول سلو بـ 80 جنيهًا بدلًا من 16 جنيهًا. 


Kansas Fried Chicken

يعتبر كانساس من مطاعم الفرايد تشيكن المشهورة أيضًا بسبب التتبيلة وطعم الدجاج المميز، والعرض الموجود على لاكي عبارة عن ساندوتش " Club House" مع بطاطس وكول سلو وبيبسي بـ 77 جنيهًا بدلًا من 110 جنيهًا. 


Shawerma El Reem 

من منا يستطيع مقاومة الشاورما؟ قد يكون وجبة الغداء المفضلة بالنسبة للكثير، ولكن مع العروض المتوفرة على لاكي ستكون الوجبة المفضلة لنا جميعًا، والعرض عبارة عن ساندوتش من اختيارك مع قطعتين فرايد تشيكن م 2 حواوشي ومخلل مع صوص وعيش بطاطس وكل ده بـ 61 جنيهًا. 


Max Burger 

ماكس برجر من المطاعم التي تقدم البرجر بأحلى وأجمل طعم، ويعتبر ماكس برجر من المطاعم السويسرية الموجودة في مصر، والمميز فيه انه يقدم أيضًا البرجر النباتي، والعرض الموجود على لاكي عبارة عن باربكيو برجر مع بيبسي وبطاطس بـ 55 جنيهًا بدلًا من 100 جنيهًا أو 2 ساندوتش برجر وفراخ مع 2 بطاطس ولتر بيبسي بـ 90 جنيهًا بدلًا من 195. 

Cook Door 

يمكنك طلب أي ساندوتش كومبو مع البطاطس والبيبسي بـ 65 جنيه.
Max
Max Burger 
kfc
KFC 
pizza hut 5
Pizza Hut 

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022