leftlogo

بمناسبة إننا في أخر الشهر.. اعرف مطاعم تاكل فيها بأقل من 100 جنيه

A A A
two-happy-female-friends-having-burger-and-taking-2022-03-08-01-25-05-utc
تناول الطعام

على عكس الاحساس بالرغبة في صرف كل الفلوس في أول الشهر وتجربة المطاعم والأكلات الجديدة، جميعًا نبحث عن عروض المطاعم في أخ الشهر للاستمتاع بتناول أكلات لذيذة بسعر مناسب، ولأن فريق "Food Today" يفهم هذه المعادلة، نُقدم لك مطاعم مختلفة يمكنك الاستمتاع فيها بتناول السندوتشات اللذيذة والمتنوعة سواء برجر، فرايد تشيكن أو سي فود، بسعر أقل من 100 جنيه.

Buffalo Burger


يتميز مطعم بافلو برجر بتوفير عروض مميزة من فترة إلى أخرى، ليتيح لك فرصة تناول ألذ سندوتشات البرجر بالصوصات والإضافات المختلفة من منيو متنوع مليء بسندوتشات البرجر مع أصدقائك، كما يعتبر من المطاعم المنتشرة داخل القاهرة بشكل كبير وليس القاهرة فقط بل في كل المحافظات والمدن الساحلية.


ويُمكنك الاستمتاع بأحدث عروض بافلو برجر تحت اسم "Bold Combo "، بتناول سندوتشات البرجر بسعر 69.90 جنيه فقط بدلًا من 130 جنيه، من خلال طلب العرض عن طريق الويب سايت الخاص ببافلو برجر.

ويضُم العرض سندوتش 200 جرام من اختيارك بين سندوتشات (اولد سكول، تشاربرويلد باربيكيو، جرانچي، تشولوز) بالإضافى إلى بطاطس مقلية وكوكاكولا، والعرض سارى من خلال ويب سايت بافلو برجر فقط وغير سارى على الطلب من خلال الهوت لاين أو داخل الفروع.

Heart Attack


إن كنت من محبي المطعم فبالتأكيد تعرف عروضه التي لا تقاوم، ولكن بالإضافة إلى عروض المطعم المميزة في الأيام العادية والوجبات العائلية، إلا أنه في هذه الفترة يقدم مطعم هارت أتاك عروض مميزة تناسب جميع الفئات بأسعار تبدأ من 75 جنيها وتسري حتى يوم 31 أكتوبر.

أرخص عروض مطعم هارت أتاك تبدأ بسعر 75 جنيها لتضُم ثلاثة وجبات مميزة مليئة بالسندوتشات والفرايد تشيكن.
العرض الأول: 1 أرز ريزو، قطعة فرايد تشيكن، 1 بطاطس مقلية وسط وكولا.
العرض الثاني: 2 سندوتش لومي(بيف)، بطاطس مقلية كبير وكول سلو وسط.
العرض الثالث:  سندوتش راب، قطعة فرايد تشيكن، بطاطس مقلية وسط و1 كول سلو صغير.

بلد الغريب


في منيو متنوع ملئ بسندوتشات السي فود والجمبري يمكنك الاستمتاع بأخر اختراعات السندوتشات من بلد الغريب، فيمكنك طلب ساندوتش Volcano Burger عبارة عن سي فود فرايد برجر مع أصابع شيدر هالبينو، صوص جبنة شيدر، فلفل هالبينو، صوص سبايسي مايونيز بـ 85 جنيهًا، بالتأكيد مناسب جدًا لمحبي الأكل الحار وغير مناسب على الإطلاق لمحبي الأكل الاوريجينال.

أو ساندوتش Blue Cheese Burger عبارة عن سي فود فرايد برجر، مشروم مع سلامي وموتزاريلا، وصو بلو تشيز بـ 85 جنيهًا، أما ساندوتش Smoked Burger فهو عبارة عن سي فود فرايد برجر مع حلقات البصل، سموكد صوص، باربكيو صوص مع خس وخيار مخلل بـ 75 جنيهًا.

عرض Buffalo Burger عرض Buffalo Burger
من عروض Heart Attack من عروض Heart Attack
298035770_1047108452655114_5790202643045627102_n سندوتش بلد الغريب


advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022