leftlogo

تاكل مشويات من Dalida ولا شاورما عند Arabiata؟.. وجبات وسندوتشات «مينفعش تفوتها»

A A A
dalida2
Dalida

سواء كنت من مُحبي السندوتشات المتنوعة بين الشاورما والكبدة والكفتة، أو التشيز برجر أو سندوتشات الفراخ مثل الشيش طاووق والفراخ البانيه، أو كنت تُحب الوجبات واللحوم كالحمام والكفتة المشوية والسجق مع الأرز البسمتي والمحشي والسلطات المتنوعة، فيُمكنك الاستمتاع بعروض Dalida على الوجبات المميزة أو "أربياتا" الذي يُقدم عروضًا على كافة السندوتشات طوال الشهر.

استمتع بعروض ليك ولعيلتك مع Dalida

في مطعم Dalida يُمكنك الاستمتاع بديكور مختلف ومميز في المكان، والذي يجعلك تشعر بأجواء ومود مختلف، مع أكلات شرقية مختلفة بين الحمام المشوي، والممبار، والحواوشي، والسجق، والكفتة والطرب، حيث يُقدم Dalida عروض رائعة يمكنك الاستفادة منها وهي:
وجبة 1: فرد حمام + سجق+ سلطة خضراء + طحينة + عيش + ارز بسمتى + سمبوسك جبنة + ورق عنب بـ 175 جنيه.
وجبة 2: 1/4 فرخة + مكرونة بشاميل + سلطة طحينة + سمبوسك جبنة بـ 120 جنيه.
وجبة الفردين تتكون من: سمان + 1/2 فرخة + كفتة + ارز بسمتى + طحينة + عيش بـ 275 جنيه.
أما وجبات العائلة، فمنها وجبة تكفي 3 أفراد تتكون من: 2 حمام + كفتة + طرب + شيش طاووق + ممبار + حواوشى + ارز بسمتى + سجق + سلطة + عيش بـ 530 جنيه.

ووجبة 5 أفراد تتضمن: 3 حمام + 1 سمان + سجق + نيفا + شيش طاووق + كفتة + طرب + حواوشى + ممبار + 1 كيلو ارز بسمتى + سلطة + عيش بـ 999 جنيه.

في Arabiata هتلاقي شاورما وبرجر وسندوتشات مختلفة

يقدم المطعم العديد من العروض ومنها عرض "وحوش طول اليوم"؛ الذي يتكون من بيف برجر 150 جرام مع الجبنة الشيدر وصوص التكساس المميز مع كومبو (بطاطس وبيبسي جيب) بـ 55 ج. 
وعرض "تشيكن جودزيلا" لمحبي الفراخ، ويتكون السندوتش من قطعتي الدجاج الكريسبى المقرمش مع الجبنه الشيدر والبيف المدخن والخيار المخلل والخس والمايونيز، ويقدم مع بطاطس وبيبسي  بـ 55 ج. 
أما لو كنت من مُحبي الشاورما فاستمتع بعروض "شاورما بوكس" سواء شاورما لحم أو فراخ أو ميكس بينهما، ومنها بوكس يتضمن 3 شاورما كايزر بسعر 59 جنيها مع الشيبسى والمخلل والكانز، وبوكس 4 شاورما كايزر بسعر 75 جنيها مع الشيبسى والمخلل والكانز، وبوكس 6 شاورما كايرز بسعر 99 جنيها، وبوكس 9 شاورما كايزر بسعر 139 جنيه.


وبالإضافة لذلك يُقدم مطعم "أربياتا" عروضًا على الساندوتشات حيث يُمكنك طلب 4 سندوتشات حجم كبير بـ 125 جنيه، من بين سندوتشات (دجاج بانيه - دجاج طاووق - دجاج كرسبي - فاهيتا الدجاج - كبدة إسكندراني - كفتة مشوية - حواوشي - شاورما لحم )، وعروض "النص رغيف" أيضًا مميزة في "أربياتا" حيث تُقدم الأكلات في نصف رغيف عيش بلدي، منها سندوتشات كبدة، سجق، جمبري، وكفتة.

arabiata
عرض الديزل من أربياتا
 
arabiata2
بوكسات الشاورما

dalida offer2
وجبات Dalida

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022