leftlogo

عروض جديدة من Bun N Bun لازم تلحق تستمتع بيها مع صحابك في شهر 10

A A A
مطعم Bun n bun
مطعم Bun N Bun
مُحبو السماش برجر بقوامه الرقيق وتتبيلته البسيطة والمميزة مع إضافة الجبن بالتأكيد يعرفون مطعم Bun N Bun جيدًا، لأنه مميز في تقديم ألذ سماش برجر بإضافات مختلفة وصوصات متنوعة ليناسب كل الأذواق، بالإضافة إلى إمكانية صناعة السندوتش بنفسك، كل ذلك بجانب عروضه اللذيذة على وجبات الصحاب والعائلة بأسعار مميزة.

عرض الـ Fantastic four


في عرض مخصوص للعائلة والصحاب من مطعم Bun N Bun يمكنك الاستمتاع بعرض الـ fantastic four  المكون من 4 سندوتشات دابل على ذوقك باختيار المكونات بسعر 290 جنيه فقط، ليسري العرض على طلبات الصالة، الديليفري والتيك أوي حتى يوم 31 أكتوبر.


عرض الـ 100 جنيه


يوفر مطعم Bun N Bun عرض أخر لمُحبي السندوتشات بكل أنواعها في فرع المقطم، فيمكنك الاستمتاع بثلاثة سندوتشات (1 سماش برجر اورجينال، 1 تشيكن اورجينال و1 هوت دوج اورجينال) بسعر 100 جنيه فقط، بمناسبة افتتاح فرع المطعم الجديد بالمقطم، ليسري عرض الـ100 على طلبات الصالة والتيك أواي من فرع المقطم حتى يوم 10 أكتوبر.

اعمل سندوتشك بنفسك


Create Your Happiness هو شعار المطعم لأنك ببساطة تختار مكونات الساندوتش بنفسك، والخطوة الأولى هو اختيار قطع اللحم، قطعة أو اثنين أو ثلاثة، الخطوة الثانية هي اختيار الصوصات ولديهم أكثر من 6 أنواع صوصات مختلفة "الرانش- الباربكيو - هاني مسترد - سبايسي أو تشيز صوص" والخطوة الثالثة لاكتمال ساندوتش سعادتك هو الإضافات وتتكون من "مشروم - بيكون - تركي مدخن - أصابع الموتزاريلا- بيبروني وبيف حار".

تاكل إيه مع البرجر في Bun N Bun


لا نستطيع إنكار حبنا جميعًا لأطباق المقبلات وقد نقضي وقتا في اختيارها أطول من وقت اختيار الساندوتش نفسه، لذا تتميز المقبلات في Bun N Bun أنها شهية وتحضر في دقائق وأشكالها ملفتة ومميزة قد تشجعك على تجربتها من شكلها.
 

ويمكنك في المطعم طلب Chicken Pops وهي عبارة عن قطع الفراخ المقلية في شكل كرات وتقدم في كوب مع صوص من اختيارك أو يمكنك طلب Potato Pops وهي عبارة عن بطاطس في شكل كرات مع صوص من اختيارك وأيضًا يقدم المطعم Cheddar Bites وهي جبن شيدر مقلية مع صوص من اختيارك.

فروع Bun N Bun


شيراتون :3 شارع البحر، المنطقه التانيه مصر للتعمير.
سيتي سنتر ألماظة: بداخل الـFood Court.
المقطم :محل 1، منطقة 477، شارع 9 المقطم.
عرض الـ fantastic four من bun n bun عرض الـ fantastic four من Bun N Bun
عرض الـ 100 جنيه من bun n bun عرض الـ 100 جنيه من Bun N Bun
Bun N Bun من سندوتشات Bun N Bun
تناول سندوتشات Bun n bun تناول سندوتشات Bun N Bun

advertisement

All rights reserved. food today eg © 2022